Frakt och leverans
- När skickar ni min beställning?
- Jag har förbokat ett spel, när kan jag förvänta mig få det?
- Jag använder Gmail eller Hotmail, men har inte fått mail med information?
- Är kod använd i ett begagnat spel?
- Varför kan jag inte ändra adress?
- Vad är en OEM-produkt ?
- Har min beställning skickats?
- Vart är mitt kollinummer?
- Kan jag hämta varan hos er? Och var?
Har min beställning skickats?
När du loggar in på Spelbutiken kan du se status på dina beställningar.
Där framgår det om din beställning är skickad, när den är skickad och till vilken adress.
När du gör din första beställning på Spelbutiken, så skapas automatiskt ett konto, så du kan alltid logga in där och se statusen på din beställning.
Chatta med oss
Öppettider
Måndag - Torsdag |
09:00 - 16:30 |
Fredag |
09:00 - 16:00 |
Om du har skickat oss ett e-mail redan, vänligen meddela vår kundtjänst så att vi kan hjälpa dig bättre. :)
Maila oss
Vi kommer att svara så fort som möjligt
Ring oss
Öppettider
Måndag - Torsdag |
09:00 - 16:30 |
Fredag |
09:00 - 16:00 |
Helligdage |
Lukket |