Beställningar och inställningar

Varför kan jag inte ändra adress?

Adressen läggs ibland in automatiskt av Klarna när du beställer, eftersom betalningen sköts i samarbete med dem. Du kan fortfarande ändra adressen genom att klicka på "ändra" i övre högra hörnet av rutan.

Du kan aldrig ändra namnet ordern skickas till. Om det står någon annans namn på din brevlåda, kom ihåg att ange en C/O adress.

Efter att du har beställt går det att ändra adress genom att logga in på din profil hos oss, gå till "Mina beställningar" och sedan "Visa beställningsdetaljer". Där kan du klicka på "Uppdatera adress" för att ändra adressen fram tills att ordern har börjat packats. Om ordern har börjat packas har adresslappen redan skrivits ut och det är då försent att ändra adressen.

Skulle er order skickas till fel adress kommer den med största sannolikhet inte levereras utan bör gå i retur till oss igen. Så snart vi har mottagit och hanterat returen får ni en full återbetalning. Vi har inte möjlighet att skicka ordern på nytt till korrekt adress, utan ni får i så fall lägga en ny order med korrekt adress.

Chatta med oss

Öppettider

Måndag - Torsdag
09:00 - 16:30
Fredag
09:00 - 16:00

Om du har skickat oss ett e-mail redan, vänligen meddela vår kundtjänst så att vi kan hjälpa dig bättre. :)

Maila oss

Vi kommer att svara så fort som möjligt

Ring oss

Öppettider

Måndag - Torsdag
09:00 - 16:30
Fredag
09:00 - 16:00
Tillbaka till toppen