Frakt och leverans
- När skickar ni min beställning?
- Jag har förbokat ett spel, när kan jag förvänta mig få det?
- Jag använder Gmail eller Hotmail, men har inte fått mail med information?
- Är kod använd i ett begagnat spel?
- Varför kan jag inte ändra adress?
- Vad är en OEM-produkt ?
- Har min beställning skickats?
- Vart är mitt kollinummer?
- Kan jag hämta varan hos er? Och var?
Jag använder Gmail eller Hotmail, men har inte fått mail med information?
Gmail och Hotmail har ett spamfilter som sorterar in vissa automatiskt genererade e-postmeddelanden. Därför upplever några kunder att en del e-post hamnar i inkorgen medan andra kommer i spamfilter även om de skickas från samma e-postadress
För att hitta mail från oss, bara sök på ordet "spelbutiken" i sökrutan. Då bör de dyka upp
Meddelanden i skräppostmappen, som är äldre än 30 dagar raderas automatiskt
Chatta med oss
Öppettider
| Måndag - Torsdag | 
| 09:00 - 16:30 | 
| Fredag | 
| 09:00 - 16:00 | 
Om du har skickat oss ett e-mail redan, vänligen meddela vår kundtjänst så att vi kan hjälpa dig bättre. :)
Maila oss
                        Vi kommer att svara så fort som möjligt
                    
                    
                Ring oss
Öppettider
| Måndag - Torsdag | 
| 09:00 - 16:30 | 
| Fredag | 
| 09:00 - 16:00 | 
| Helligdage | 
| Lukket |